Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с климатика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с климатика

    Така,вчера реших да съживявам климата на колицата,смених всички О пръстени имах и една лепена и една спукана тръбичка...смених и тях,компресора също.Системата за сега е ОК,напълнихме фреон течове няма но компресора не се включва,замервах с мултицет буксата на компресора но ток до нея не идва.Има ли релета и бушони за климата да ги проверя преди да тръгна по сервизи? Колата е 1.9тд
    Alfa 155 1.9TD '97 EX
    Alfa 166 2.4 JTD EX
    Alfa 156 2.4 JTD

  • #2
    Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
    Така,вчера реших да съживявам климата на колицата,смених всички О пръстени имах и една лепена и една спукана тръбичка...смених и тях,компресора също.Системата за сега е ОК,напълнихме фреон течове няма но компресора не се включва,замервах с мултицет буксата на компресора но ток до нея не идва.Има ли релета и бушони за климата да ги проверя преди да тръгна по сервизи? Колата е 1.9тд
    Около дехидратора (или както се казва там) има едно което маи се води пресостат (или както се казва и то) Та тая простотия същата, като се скапе и това се получава...
    Електрониката незнае има ли няма ли налягане в системата и тн....
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      А има ли начин да се пробва на място дали е здрава тая уйня или не?
      Alfa 155 1.9TD '97 EX
      Alfa 166 2.4 JTD EX
      Alfa 156 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
        А има ли начин да се пробва на място дали е здрава тая уйня или не?
        Проверката и се свежда до надуването и с определено налягане и меренето на контактите, дали реагират коректно при различните стойности на налягането. С оглед на това - не може да и се направи пълна проверка намясто.

        Но може да се премери дали е сработил контакта за най-ниското налягане (първата степен). Т.e. - този, който трябва да е затворен, ако има газ в системата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Намерих друг такъв ...стат само да му сменя О пръстенчето и ще го пробвам,ако не тръгне и с него значи може и друг да е проблема......
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:08.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
              Този О-пръстен е правилно да бъде от FPM (обикновено кафяв на цвят, но това не е задължително), а като компромисен вариант е допустимо да бъде и от NBR (обикновено черен на цвят, но това също не е задължително).
              На мен ми дадоха зелени за климатика......
              Alfa 155 1.9TD '97 EX
              Alfa 166 2.4 JTD EX
              Alfa 156 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:08.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                  Зелените обикновено са от EPDM - макар че и това не е задължително. Това е най-лошият в случая вариант. Каза ли им за какво ти трябват?

                  P.S. Стига това многоточие в поста ти да не е опит за ирония. Ако е наистина ирония обаче, бъди сигурен, че е за твоя сметка...
                  Няма ирония,взех ги от сервиз за климатици.
                  Alfa 155 1.9TD '97 EX
                  Alfa 166 2.4 JTD EX
                  Alfa 156 2.4 JTD

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:08.

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:08.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Около дехидратора (или както се казва там) има едно което маи се води пресостат (или както се казва и то) Та тая простотия същата, като се скапе и това се получава...
                        Електрониката незнае има ли няма ли налягане в системата и тн....
                        Така,смених го..няма резултат,изнервих се и пуснах компресора принудително но студ няма....ще изкъртим све
                        Alfa 155 1.9TD '97 EX
                        Alfa 166 2.4 JTD EX
                        Alfa 156 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          При така описани нещата, като да няма газ в системата. Ама пък сте я пълнили. Остава да има нещо запушено по нея.
                          Не пускай принудително компресора при тази ситуация, за да не го скапеш.

                          Най-добре е да се премери налягането в точката в която е пресостата.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
                            Така,смених го..няма резултат,изнервих се и пуснах компресора принудително но студ няма....ще изкъртим све
                            Аз след над 700лв дадени за климатроника се отказах да го оправям... В момента при мен проблема е елементарен, но дори и това няма да оправям (строшен е електросъединителя на компресора иначе налягане си държи)
                            При теб, като пуснете принудително компресора, какво се случва че да не студенее!?! Закачана ли е в тоя момент към манометри да се види какво се случва с наляганията!?
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Аз след над 700лв дадени за климатроника се отказах да го оправям... В момента при мен проблема е елементарен, но дори и това няма да оправям (строшен е електросъединителя на компресора иначе налягане си държи)
                              При теб, като пуснете принудително компресора, какво се случва че да не студенее!?! Закачана ли е в тоя момент към манометри да се види какво се случва с наляганията!?
                              +1

                              Това е най-правилното, което може да се направи.

                              Силно се учудвам, че системата просто е напълнена и след като компресорът не е тръгнал, не е предприето това болднатото.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X